Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на дейността на Община Хисаря чрез повишаване на качеството на работа на служителите й
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 Управление на проекта: Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от ръководител и счетоводител. Екипът ще провежда регулярни срещи и ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде проследявана. Екипът по проекта ще управлява проекта и ще отговаря за подготовката и изпращането на всички необходими документи и доклади ди Управляващият орган на ОПАК 5 428.95 0.00
Дейност 2 Индивидуални обучения за служителите от Община Хисаря в Института по публична администрация: 25 служители на Общината ще преминат обучения в ИПА по следните теми (съгласно Каталога на ИПА за 2012 г.): • Управление на електронната администрация (УА-3) – 2 служители • Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) – 3 служители на ръководни функции, ангажирани с управление на човешки ресурси • Оценка на въздействието на законодателство и политили – предварителна и последваща (ПР-1) – 1 служител • Административно регулиране на стопанската дейност (ПР-2) – 2 служители • Административна стилистика (ПР-4) – 1 служител • Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР-6) – 3 служители • Управление на отпадъците. Европейски норми и практики (ПР-16) – 1 служител на ръководна длъжност, отдел „Евроинтеграция, екология и социални дейности“ • Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-3) – 1 служител, вътрешен одитор на Общината • Устройство на територията- политика и управление (ФС-8) – 2 служители • Работа с електронно подписани документи (ИТО-5) – 2 служители • Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО-8) – 3 служители • Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9) – 3 служители • Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс) (ИТО-23) – 1 служител 7 440.00 0.00
Дейност 3 Специализирани обучения за служители от Община Хисаря: Дейността включва следните специализирани обучения: • Дългосрочно специализирано компютърно обучение по AutoCAD, ArchiCAD и Corel Draw за 7 служители • 3-дневно специализирано обучение по строителство и кадастър, включващо законодателство, управление на строителни дейности, кадастрални планове, както и други специфични теми, свързани с дейността на отдел „Строителство и кадастър“ – 6 служители • 3-дневно специализирано обучение на тема защита и опазване на природния ресурс на Община Хисаря: как да работим активно за защитата на околната среда и опазване на природните богатства на територията на Община Хисаря – 2 служители • 3-дневно обучение за придобиване на умения за работа с хора в неравностойно положение (хора от малцинствени групи, неграмотни лица и слабообразовани, хора с увреждания) – 3 служители, работещи с клиенти • Дългосрочно обучение по английски език за придобиване на ниво А1 и А2 (не се предлага от ИПА в този формат) – 10 служители • Управление на електронната администрация (УА-3) – 2 служители • Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) – 3 служители на ръководни функции, ангажирани с управление на човешки ресурси • Оценка на въздействието на законодателство и политили – предварителна и последваща (ПР-1) – 1 служител • Административно регулиране на стопанската дейност (ПР-2) – 2 служители • Административна стилистика (ПР-4) – 1 служител • Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР-6) – 3 служители • Управление на отпадъците. Европейски норми и практики (ПР-16) – 1 служител на ръководна длъжност, отдел „Евроинтеграция, екология и социални дейности“ • Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-3) – 1 служител, вътрешен одитор на Общината • Устройство на територията- политика и управление (ФС-8) – 2 служители • Работа с електронно подписани документи (ИТО-5) – 2 служители • Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО-8) – 3 служители • Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9) – 3 служители • Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс) (ИТО-23) – 1 служител 42 790.00 0.00
Дейност 4 Групови обучения за екипна ефективност и ефективно лидерство: Тази дейност обхваща всички служители и кмета на Общината, като нейната основна насоченост е към изграждането на ефективни и работещи екипи, мотивираща и спокойна работна среда и предразполагаща организационна култура, отворена към интегрирането на всички служители в екипа. Тя обхваща провеждането на 2 3 тридневни обучения – съответно по 26 и 27 души всяко, сред които както на ръководни, така и на експертни длъжности, на следните теми: организационна култура, ефективни управленски стилове, методи за вътрешно преодоляване на конфликтни ситуации, как да работим ефективно с колегите, приобщаване на нови хора в екипа, управление на времето, методи за самооценка и повишаване на личната ефективност и др. За обученията ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите в ролеви игри и поставяне в конкретни ситуации, както и ще се търси придобиване на основни техники и умения, позволяващи постигането на максимален ефект за подобряването на екипната работа. 30 740.00 0.00
Дейност 5 Дейности за информация и публичност: Ще бъдат изготвени и раздадени 100 брошури и 100 листовки с информация за проекта. Ще бъдат организирани 2 пресконференции за местните медии в началото и в края на проекта. Ще бъдат изработени 2 бр. банери, които ще се ползват за визуализация по време на специализираните обучения и груповите обучения. Общината разполага с Интернет сайт, който се актуализира регулярно. Той ще бъде средство за осигуряване на публичността на проекта. На него ще бъде качена цялата информация за проекта, както и материали за обученията. По този начин ще бъде дадена възможност на всеки заинтересован да ползва добрите практики, създадени по проекта. 2 990.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.