Д1 Оптимизиране на процесите и интегриране на услугите: Дейността включва четири поддейности |
0.00
|
0.00
|
Д1.1 Анализ на настоящото състояние на услугите, предоставяни от общинската администрация: Преглед на работните процеси, процедури и принципи на работа, ефективност на работата. |
0.00
|
0.00
|
Д 1.2 Разработване на бъдещ модел за оптимизация на процесите на обслужване: Въз одснова на дейността ще се разработи техническа спецификация и задание за изработка на интегрирана информационна система за административни услуги |
0.00
|
0.00
|
Д1.3 Анализ на несъответствието между настоящето състояние и бъдещ модел на обслужване : Ще покаже точните индикатори, с които може да се измери ползата от внедряване на ИИСАУ |
0.00
|
0.00
|
Д1.4. Съпътстващо обучение в нормативната уредба: Обучение във връзка със ЗЕУ, Наредбата за електронни административни услуги и др. |
0.00
|
0.00
|
Д2 Развитие на електронното правителство и административни електронни услуги: Дейността обхваща четири поддейности |
0.00
|
0.00
|
Д2.1 Разработване на ИИСАУ: Осигуряване на ИИСАУ, отговаряща на всичси изисквания за работа в средата на е-правителство |
0.00
|
0.00
|
Д2.2 Внедряване и тестване на разработения по проекта софтуер: Закупуване на оборудване, тестване на софтуера |
0.00
|
0.00
|
Д2.3 Създаване на интерент портал за публичен достъп до административните услуги на община Ямбол: порталът ще бъде разработен в съответствие с унифицираната визия за институционална идентичност на ДА |
0.00
|
0.00
|
Д2.4 Съпътстващо обучение за работа със специализирания софтуер: Обучение на служителите за работа с новата система |
0.00
|
0.00
|
Д3 Въвеждане на системи за управление за подобряване на админстративното обслужване: Дейността включва две поддейности |
0.00
|
0.00
|
Д3.1 Внедряване на Общата рамка за оценка - CAF: Предоставя рамка за самооценка. |
0.00
|
0.00
|
Д3.2 Съпътстващо специализирано обучение: На нива ръководство и екип за самооценка и внедряване |
0.00
|
0.00
|
Д4 Изграждане на активна обратна връзка с потребителите на административни услуги: Дейността включва четири поддейности |
0.00
|
0.00
|
Д4.1 Анкетно проучване: Начално проучване за удовлетвореност на потребителите на административни услуги |
0.00
|
0.00
|
Д4.2 Закупуване и инсталиране на два обществени информационни терминала: Пряк достъп до вътрешната информационна система |
0.00
|
0.00
|
Д 4.3 Внедряване на системата за обратна връзка с клиента: Системата ще бъде ползвана за идентифициране на отношението на клиента към качеството на определената услуга, веднага след нейното приключване |
0.00
|
0.00
|
Д4.4 Съпътстващо обучение за работа с клиенти и хора в неравностойно положение: Обучение |
0.00
|
0.00
|
Д5. Дейности за информация и публичност: Популяризиране на дейностите по проекта и ОПАК |
0.00
|
0.00
|
Д 5.1 Организиране и провеждане на информационна кампания: Начална и заключителна пресконференция |
0.00
|
0.00
|
Д5.2 Издаване на информационни материали: Брошури, плакати, флаери |
0.00
|
0.00
|
Д6 Извършване на външен одит на проекта: Задължителен одит |
0.00
|
0.00
|