Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Да се постигне качествено административно обслужване и развитие на електронното правителство
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Д1 Оптимизиране на процесите и интегриране на услугите: Дейността включва четири поддейности 0.00 0.00
Д1.1 Анализ на настоящото състояние на услугите, предоставяни от общинската администрация: Преглед на работните процеси, процедури и принципи на работа, ефективност на работата. 0.00 0.00
Д 1.2 Разработване на бъдещ модел за оптимизация на процесите на обслужване: Въз одснова на дейността ще се разработи техническа спецификация и задание за изработка на интегрирана информационна система за административни услуги 0.00 0.00
Д1.3 Анализ на несъответствието между настоящето състояние и бъдещ модел на обслужване : Ще покаже точните индикатори, с които може да се измери ползата от внедряване на ИИСАУ 0.00 0.00
Д1.4. Съпътстващо обучение в нормативната уредба: Обучение във връзка със ЗЕУ, Наредбата за електронни административни услуги и др. 0.00 0.00
Д2 Развитие на електронното правителство и административни електронни услуги: Дейността обхваща четири поддейности 0.00 0.00
Д2.1 Разработване на ИИСАУ: Осигуряване на ИИСАУ, отговаряща на всичси изисквания за работа в средата на е-правителство 0.00 0.00
Д2.2 Внедряване и тестване на разработения по проекта софтуер: Закупуване на оборудване, тестване на софтуера 0.00 0.00
Д2.3 Създаване на интерент портал за публичен достъп до административните услуги на община Ямбол: порталът ще бъде разработен в съответствие с унифицираната визия за институционална идентичност на ДА 0.00 0.00
Д2.4 Съпътстващо обучение за работа със специализирания софтуер: Обучение на служителите за работа с новата система 0.00 0.00
Д3 Въвеждане на системи за управление за подобряване на админстративното обслужване: Дейността включва две поддейности 0.00 0.00
Д3.1 Внедряване на Общата рамка за оценка - CAF: Предоставя рамка за самооценка. 0.00 0.00
Д3.2 Съпътстващо специализирано обучение: На нива ръководство и екип за самооценка и внедряване 0.00 0.00
Д4 Изграждане на активна обратна връзка с потребителите на административни услуги: Дейността включва четири поддейности 0.00 0.00
Д4.1 Анкетно проучване: Начално проучване за удовлетвореност на потребителите на административни услуги 0.00 0.00
Д4.2 Закупуване и инсталиране на два обществени информационни терминала: Пряк достъп до вътрешната информационна система 0.00 0.00
Д 4.3 Внедряване на системата за обратна връзка с клиента: Системата ще бъде ползвана за идентифициране на отношението на клиента към качеството на определената услуга, веднага след нейното приключване 0.00 0.00
Д4.4 Съпътстващо обучение за работа с клиенти и хора в неравностойно положение: Обучение 0.00 0.00
Д5. Дейности за информация и публичност: Популяризиране на дейностите по проекта и ОПАК 0.00 0.00
Д 5.1 Организиране и провеждане на информационна кампания: Начална и заключителна пресконференция 0.00 0.00
Д5.2 Издаване на информационни материали: Брошури, плакати, флаери 0.00 0.00
Д6 Извършване на външен одит на проекта: Задължителен одит 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.