Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на квалификацията на човешките ресурси и подобряване на професионалната компетентност в Областна администрация Плевен чрез обучения
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Провеждане на обучения на служителите на Областна администрация - Плевен: 1.1. Обучения от каталога на Институт за публична администрация (ИПА) за 2013г.  Изграждане на публичен имидж (ЕФ-4) – 2 служители  Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА-1) – 1 служител  Публичен имидж – елемент на доброто управлние (УА-6) – 1 служител  Управление на конфликтите и разрешаване на проблемите (ЧР-4) – 2 служители  Ефективни междукултурни комуникации (ЕФ - 8) – 1 служител  Механизми за противодействие на корупцията (ПР-22) – 1 служител  Устройство на територията – политика и управление(ФС-8) – 2 служители  Управление на собствеността (ФС-6) – 2 служители  Планиране на човешките ресурси (ЧР-1) – 1 служител  Въведение в държавната админситрация (3O-1) – 2 служители  Основи на управлението в администрацията (3О-2) – 2 служители  Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) – 1 служител  Връзки с обществеността (ЕФ-3) – 1 служител  Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР-6) – 4 служители  Основни производства по АПК (за юристи) (ПР-5) – 4 служители  Прилагане на ГПК (за юристи) (ПР-7) – 2 служители  Административно обслужване (ИТО-4) – 2 служители  Административно регулиране на стопанската дейност (ПР-2) – 1 служител  Конфликт на интереси – правна рамка и практики (ПР-17) – 1 служител  Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – 1 служител  Работа с електронно подписани документи (ИТО - 5) – 2 служители  Прилагане на нормативната уредба за планиране на ЧР в ДА (ПР-3), 1 служител  Професионалана етика и етично регулиране в ДА (ПР-25) – 25 служители. Групово обучение, което е предвидено да се проведе на място.  Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и прояви на корупция (ПР-27) - – 32 служители. Групово обучение, което е предвидено да се проведе на място.  Лична антикорупционна тетрадка (ПР-29) - – 32 служители. Групово обучение, което е предвидено да се проведе на място. 1.2. Чуждоезиково и компютърно обучение, различно от предлаганите в Каталога на ИПА  Практически английски език съгласно Общата европейска езикова рамка - за служители от двете дирекции, областен и зам. областни управители, главен секретар – общо 21 служители.  Автоматизиране на информационните дейности - за служители от двете дирекции, общо 10 човека  Подобряване на презентативните умения – за всички служители от областна администрация, общо 10 човека 1.3. Обучения, които не са включени в каталога на ИПА  Обучения в ключови компетентности: екипна ефективност, лична ефективност, ефективно лидерство – служители от цялата администрация, 29 човека 56 130.00 0.00
Дейност 2 Дейности за информация и публичност: Дейностите за информация и публичност се изразяват в провеждането на две пресконференции – пресконференция за оповестяване на началото на проекта и пресконференция за приключване на проекта и оповестяване на резултатите. Междувременно публичността на проекта ще се реализира и чрез публикации в медиите и в сайта на ОА, отпечатването и разпространението на 100 брошури, чрез които ще се информира широката общественост за дейностите по проекта и за неговото финансиране. В допълнение ще бъдат изработени банери. Дейностите ще бъдат извършени в пълно съответствие с изискванията, посочени в Приложение 13 „Задължения на бенефициента за осигуряване на информация и публичност”, част от Документите за информация. 3 790.00 0.00
Дейност 3 Управление на проекта: Управлението на проекта ще се осъществява от екип в състав Ръководител, Счетоводител и Юристконсулт. Членовете на екипа са служители на Областна администрация Плевен. Подбрани са служители, които да имат достатъчен опит в управлението на проекти и тяхната ангажираност да позволява качественото изпълнение на дейностите по проекта. Дейностите по Управление на проекта включват: 1. Дейности по координация и организация на обученията; 2. Провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнители за провеждане на обученията извън каталога на ИПА, дейностите за информация и публичност. Юристконсултът от ЕУП ще отговаря за подготовката на тръжна документация за планираните процедури по реда на ЗОП, при осигуряване осигуряване на пълна целесъобразност и законосъобразност. Процедурите ще бъдат проведени в пълно съответствие с изискванията на българското законодателство. 3. Дейности по отчитане (изготвяне на междинни и окончателен доклад) към Управляващия орган на ОПАК 4. Упражняване на контрол и мониторинг върху изпълнението на дейностите. Автобиографиите на членовете на екипа са приложени към настоящото проектно предложение. 6 593.13 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.