Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на квалификацията и мотивацията на служителите в администрацията на район Банкя на СО чрез обучения в страната
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Посещение на индивидуални курсове за обучения по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация („ИПА”) : В рамките на проекта служителите от районната администрация на район Банкя ще посетят следните курсове по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация: 1. Курсове MS Excel (ИТО – 8, ИТО - 9, ИТО – 10) – 3 групи х 15 служители; 2. Презентационни умения. MS Power Point – 7 служители; 3. Стратегически мениджмънт в държавната администрация – 2 служители; 4. Административна стилистика – 4 служители; 5. Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация – 6 служители; 6. Основни производства по АПК (за неюристи) – 4 служители; 7. Основи на материалното право на ЕС – 4 служители; 8 740.00 0.00
Дейност 2. Провеждане на индивидуални специализирани обучения на служители от районната администрация: Дейността предвижда провеждане на индивидуални специализирани обучения за придобиване на специфични компетенции по следните теми: 1. Обучения за работа със специализирани софтуерни продукти – ArchiCAD, AutoCAD, Актопис и ГИС – 20 служители; 2. Обучения по ландшафтна архитектура и градинско-парково устройство по следните направления: Паркоустрояване на паркови обекти със специално предназначение, Планиране и устойчиво развитие на ландшафта като среда за отдих и туризъм, Проектиране и изграждане на паркови архитектурни елементи, Графичен и парков дизайн – 6 служители; 35 800.00 0.00
Дейност 3. Реализиране на групови обучения за служителите от районната администрация: Обученията по Дейност 3 ще обхванат всички служители на администрацията на района. Те са насочени към преодоляване на проблеми, свързани с координацията между отделните звена и уменията им да работят заедно и в екип. В тази връзка тези мероприятия ще бъдат фасилитирани от професионален екип от експерти, които ще включат в обученията следните теми: - Работа в екип на районната администрация - Мотивация и лидерство - Предотвратяване и решаване на конфликти в екипа - Ефективно вземане на решения в екипа - Комуникация между ръководството и служители в администрацията - Синхронизация между екипите в администрацията За да бъдат по-ефективни и за да не се нарушава работния процес, обученията ще бъдат обособени на 3 групи от служители. Мероприятия ще бъдат тридневни, като една група ще се състои от 15/16 служители. Обученията ще имат теоритически и практически аспекти. За участниците ще бъдат изработени работни материали, съобразени с принципите на неформалното учене и интерактивния характер на мероприятията. Дейността ще споделя добри практики. Това ще намери израз във взаимстването и реализацията на конкретни добри практики, вече приложени и успешно работещи в други общини в България. За да бъдат ефективни обученията, те ще включват и фаза на оценка и самооценка. 19 770.00 0.00
Дейност 4. Дейности за информация и публичност: Тази дейност ще се провежда с цел популяризиране и представяне на целите и дейностите по проекта сред широк кръг лица и медии. Тази цел ще бъде осъществена посредством: - Откриваща пресконференция за запознаване на всички заинтересовани страни с целите и планираните дейности по проекта - Рекламни брошури - Закриваща пресконференция за запознаване на всички заинтересовани страни с резултатите и ефекта по проекта През цялото време на проекта ще има своевременна информация за хода на проекта, достъпна на интернат страницата на общината - http://www.bankya.bg/. При провеждането на дейностите за информация и публичност ще бъдат спазени всички изисквания на Приложение 13 „Технически характеристики на мерките за информация и публичност” от Насоките за кандидатстване. 3 870.00 0.00
Дейност 5. Дейности по организация и управление на проекта: С цел доброто изпълнение на проекта ще се сформира екип за управление, който ще се състои от следните позиции: ръководител и счетоводител. Екипът ще следи за правилното провеждане на всички проектни дейности като следи работата на външните изпълнители като дава насоки и препоръки с оглед правилно протичане на проекта. Ще бъдат планирани предстоящи срещи на екипа, на които ще се обсъдят бъдещи дейности по реализацията на проекта и ще се разпределят отговорностите и задачите на членовете на екипа за управление. Ще бъде изготвен подробен график за изпълнение на дейностите с цел оптималното постигане на заложените цели и резултати, изготвяне на отчети от провеждането на срещите на екипа за управление. Конкретните функции на членовете на екипа ще бъдат разпредени и ще се следи за тяхното спазване чрез вътрешен и външен контрол. 5 326.50 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.