Дейност 10. Дейности за информация и публичност.
Поддейност 10.1. Изготвяне на информационна табела – 1 брой.
Поддейност 10.2. Информационни публикации в печатни медии при стартирането и приключването на проекта – 4 броя.
Поддейност 10.3. Изготв: С тази дейност РЗИ – Кърджали цели създаване на достатъчно на брой ефективни и различни по вид средства за осигуряване на информация и публичност по проекта.
Дейността предвижда изготвяне от подизпълнител на информационна табела – 1 брой, информационна брошура – 1000 броя, публикации в печатни медии – 4 броя, изготвяне на информационни банери – 2 броя.
|
2 250.00
|
0.00
|
Дейност 1. Организация и управление на проекта.: ■ Формиране на ефективен екип за управление на проекта, включващ ръководител и координатор.
■ Осигуряване на ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проекта.
■ Успешно изпълнение на всички дейности по проекта и постигане на заложените цели.
|
8 640.00
|
0.00
|
Дейност 9. Обучение „Безопасност и здраве при работа в лабораториите на РЗИ - Кърджали”: ■ Провеждане на обучение „Безопасност и здраве при работа в лабораториите на РЗИ - Кърджали от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган.
■ Продължителност: 3 дни, 18 учебни часа.
■ Участници: 25 служители на РЗИ - Кърджали.
■ Примерно учебно съдържание:
- Получаване на знания и умения за цялостния комплекс от дейности в областта на здравето и безопасността при работа в лаборатории на РЗИ.
■ Сертификат за завършено обучение: 25 броя
|
12 000.00
|
0.00
|
Дейност 7. Обучение „Усъвършенстване на личната ефективност”: ■ Провеждане на обучение „Усъвършенстване на личната ефективност” от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган.
■ Продължителност: 3 дни, 24 учебни часа.
■ Участници: 30 служители на РЗИ - Кърджали.
■ Примерно учебно съдържание:
- Анализ на личната ефективност. Инструменти. Ключови показатели за ефективност. Фотография на работния ден. Значение. Правила.
- Лични препятствия за ефективно управление на времето. Фактори.
- Целеполагане. Основни стъпки при формиране на цели. Анализ на целите.
- Планиране на задачите. Определяне на приоритети. Видове планиране в зависимост от задачите.
- Самомотивация. Работно натоварване. Типични грешки. Принципи на ефективната почивка.
- Справяне със сложни и неприятни задачи. Механизми.
- Саморегулация. Как да настроим своя вътрешен „биокомпютър”? Основни стъпки.
- Работа в напрегната, стресова среда.
- Антистрескултура. Отношение към кариерата. Емоционално и професионално прегаряне. Групи в риск. Начини за справяне.
■ Сертификат за завършено обучение: 30 броя
|
8 400.00
|
0.00
|
Дейност 2. Провеждане на процедури за избор на подизпълнители.: ■ Подготовка и провеждане на процедури за избор на подизпълнители при спазване изискванията на Закона за обществени поръчки /ЗОП/ и указанията на Договарящия орган. |
0.00
|
0.00
|
Дейност 6. Обучение „Управление на екипното представяне”: ■ Провеждане на обучение „Управление на екипното представяне” от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган.
■ Продължителност: 3 дни, 24 учебни часа .
■ Участници: 25 служители на РЗИ - Кърджали.
■ Примерно учебно съдържание:
- Група и екип. Основни отличия /теория и практика/
- Основни критерии за ефективна работа на екипа. Правила за работа в екипа. Ключови навици на членовете на групата /теория и практика/
- Групова динамика. Етапи на развитие на екипа /теория/
- Задачи и цели. Роли в екипа. Процес на функциониране. Междуличностни отношения. Недостатъчно и прекомерно ръководство /практика/
- Групова динамика. Етапи на развитие на екипа /практика/.
- Роли в екипа и тяхното разпределение /теория и практика/.
- Качества и таланти в екипната работа. Шест фактора, които силно влияят на успешната дейност на екипа. Определяне на най-приемливия състав. Корекция на небалансиран екип /теория и практика/
- Алгоритъм на създаване на ефективен екип. Обратна връзка /теория и практика/.
- Правила за обратна връзка /теория и практика/.
- Препоръки при формиране и управление на ефективни екипи.
■ Сертификат за завършено обучение: 25 броя
|
7 000.00
|
0.00
|
Дейност 5. Обучение „Успешно общуване в неформална и делова среда”: ■ Провеждане на обучение „Успешно общуване в неформална и делова среда” от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган.
■ Продължителност: 3 дни, 24 учебни часа .
■ Участници: 25 служители на РЗИ - Кърджали.
■ Примерно учебно съдържание:
- Принципи на ефективно общуване;
- Техники за делово общуване;
- Практически съвети;
- Развитие на собствения стил на общуване;
- Видовете комуникация и основните фактори, които влияят върху процеса на общуване.
- Взаимодействието между вербалната и невербалната страна на общуването.
■ Сертификат за завършено обучение: 25 броя
|
7 000.00
|
0.00
|
Дейност 8. Обучение „Екипна комуникация и екипно взаимодействие”: ■ Провеждане на обучение „Екипна комуникация и екипно взаимодействие” от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган.
■ Продължителност: 3 дни, 18 учебни часа.
■ Участници: 48 служители на РЗИ - Кърджали.
■ Примерно учебно съдържание:
- Изграждане на екип, етапи в развитието на екипа, как една група се превръща в екип; какво различава екипът от групата; как най-бързо да достигнем етапа на интегрираност и оптимална производителност на екипа;
- Работа в екип – екип и екипна комуникация, канали на комуникацията; екипно взаимодействие при решаване на задачи и проблеми;
- Мотивиране на членовете на екипа – видове мотивация, мисия и визия на екипа, екипни ценности и как те влияят на мотивацията за постижение на членовете на екипа;
- Управление и решаване на конфликти – определение на конфликт, видове конфликти, индивидуални стилове при справяне с конфликти; видове конфликтни поведения в екипа и стратегии за справяне с тях;
- Екипно взаимодействие и екипна съвместимост – развиване на функционални роли в екипа, ролеви анализ, съвместяване на роли, управляване на екипното взаимодействие при работа по проект;
- Лидерство – определение на понятието, управляване на процеси и отношения в рамките на групата; управляване на екип, убеждаваща комуникация като инструмент на лидера.
■ Сертификат за завършено обучение: 48 броя
|
13 500.00
|
0.00
|
Дейност 3. Обучение „Емоционална интелигентност в управлението” (УА-5): ■ Провеждане на специализирано обучение Обучение „Емоционална интелигентност в управлението” (УА-5), включено в каталога на Института по публична администрация, при спазване указанията на Договарящия орган.
■ Продължителност: 3 дни, 24 учебни часа.
■ Участници: 35 служители на РЗИ - Кърджали.
■ Сертификат за завършено обучение: 35 броя
|
16 800.00
|
0.00
|
Дейност 4. Обучение „Облачните услуги – иновативен подход за електронното управление” (ЕП-6): ■ Провеждане на специализирано обучение „Облачните услуги – иновативен подход за електронното управление” (ЕП-6), включено в каталога на Института по публична администрация, при спазване указанията на Договарящия орган.
■ Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа.
■ Участници: 35 служители на РЗИ - Кърджали.
■ Сертификат за завършено обучение: 35 броя
|
14 000.00
|
0.00
|