Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване квалификацията на служителите в РЗИ - Кърджали, чрез провеждане на специализирани обучения за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 10. Дейности за информация и публичност. Поддейност 10.1. Изготвяне на информационна табела – 1 брой. Поддейност 10.2. Информационни публикации в печатни медии при стартирането и приключването на проекта – 4 броя. Поддейност 10.3. Изготв: С тази дейност РЗИ – Кърджали цели създаване на достатъчно на брой ефективни и различни по вид средства за осигуряване на информация и публичност по проекта. Дейността предвижда изготвяне от подизпълнител на информационна табела – 1 брой, информационна брошура – 1000 броя, публикации в печатни медии – 4 броя, изготвяне на информационни банери – 2 броя. 2 250.00 0.00
Дейност 1. Организация и управление на проекта.: ■ Формиране на ефективен екип за управление на проекта, включващ ръководител и координатор. ■ Осигуряване на ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проекта. ■ Успешно изпълнение на всички дейности по проекта и постигане на заложените цели. 8 640.00 0.00
Дейност 9. Обучение „Безопасност и здраве при работа в лабораториите на РЗИ - Кърджали”: ■ Провеждане на обучение „Безопасност и здраве при работа в лабораториите на РЗИ - Кърджали от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган. ■ Продължителност: 3 дни, 18 учебни часа. ■ Участници: 25 служители на РЗИ - Кърджали. ■ Примерно учебно съдържание: - Получаване на знания и умения за цялостния комплекс от дейности в областта на здравето и безопасността при работа в лаборатории на РЗИ. ■ Сертификат за завършено обучение: 25 броя 12 000.00 0.00
Дейност 7. Обучение „Усъвършенстване на личната ефективност”: ■ Провеждане на обучение „Усъвършенстване на личната ефективност” от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган. ■ Продължителност: 3 дни, 24 учебни часа. ■ Участници: 30 служители на РЗИ - Кърджали. ■ Примерно учебно съдържание: - Анализ на личната ефективност. Инструменти. Ключови показатели за ефективност. Фотография на работния ден. Значение. Правила. - Лични препятствия за ефективно управление на времето. Фактори. - Целеполагане. Основни стъпки при формиране на цели. Анализ на целите. - Планиране на задачите. Определяне на приоритети. Видове планиране в зависимост от задачите. - Самомотивация. Работно натоварване. Типични грешки. Принципи на ефективната почивка. - Справяне със сложни и неприятни задачи. Механизми. - Саморегулация. Как да настроим своя вътрешен „биокомпютър”? Основни стъпки. - Работа в напрегната, стресова среда. - Антистрескултура. Отношение към кариерата. Емоционално и професионално прегаряне. Групи в риск. Начини за справяне. ■ Сертификат за завършено обучение: 30 броя 8 400.00 0.00
Дейност 2. Провеждане на процедури за избор на подизпълнители.: ■ Подготовка и провеждане на процедури за избор на подизпълнители при спазване изискванията на Закона за обществени поръчки /ЗОП/ и указанията на Договарящия орган. 0.00 0.00
Дейност 6. Обучение „Управление на екипното представяне”: ■ Провеждане на обучение „Управление на екипното представяне” от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган. ■ Продължителност: 3 дни, 24 учебни часа . ■ Участници: 25 служители на РЗИ - Кърджали. ■ Примерно учебно съдържание: - Група и екип. Основни отличия /теория и практика/ - Основни критерии за ефективна работа на екипа. Правила за работа в екипа. Ключови навици на членовете на групата /теория и практика/ - Групова динамика. Етапи на развитие на екипа /теория/ - Задачи и цели. Роли в екипа. Процес на функциониране. Междуличностни отношения. Недостатъчно и прекомерно ръководство /практика/ - Групова динамика. Етапи на развитие на екипа /практика/. - Роли в екипа и тяхното разпределение /теория и практика/. - Качества и таланти в екипната работа. Шест фактора, които силно влияят на успешната дейност на екипа. Определяне на най-приемливия състав. Корекция на небалансиран екип /теория и практика/ - Алгоритъм на създаване на ефективен екип. Обратна връзка /теория и практика/. - Правила за обратна връзка /теория и практика/. - Препоръки при формиране и управление на ефективни екипи. ■ Сертификат за завършено обучение: 25 броя 7 000.00 0.00
Дейност 5. Обучение „Успешно общуване в неформална и делова среда”: ■ Провеждане на обучение „Успешно общуване в неформална и делова среда” от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган. ■ Продължителност: 3 дни, 24 учебни часа . ■ Участници: 25 служители на РЗИ - Кърджали. ■ Примерно учебно съдържание: - Принципи на ефективно общуване; - Техники за делово общуване; - Практически съвети; - Развитие на собствения стил на общуване; - Видовете комуникация и основните фактори, които влияят върху процеса на общуване. - Взаимодействието между вербалната и невербалната страна на общуването. ■ Сертификат за завършено обучение: 25 броя 7 000.00 0.00
Дейност 8. Обучение „Екипна комуникация и екипно взаимодействие”: ■ Провеждане на обучение „Екипна комуникация и екипно взаимодействие” от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган. ■ Продължителност: 3 дни, 18 учебни часа. ■ Участници: 48 служители на РЗИ - Кърджали. ■ Примерно учебно съдържание: - Изграждане на екип, етапи в развитието на екипа, как една група се превръща в екип; какво различава екипът от групата; как най-бързо да достигнем етапа на интегрираност и оптимална производителност на екипа; - Работа в екип – екип и екипна комуникация, канали на комуникацията; екипно взаимодействие при решаване на задачи и проблеми; - Мотивиране на членовете на екипа – видове мотивация, мисия и визия на екипа, екипни ценности и как те влияят на мотивацията за постижение на членовете на екипа; - Управление и решаване на конфликти – определение на конфликт, видове конфликти, индивидуални стилове при справяне с конфликти; видове конфликтни поведения в екипа и стратегии за справяне с тях; - Екипно взаимодействие и екипна съвместимост – развиване на функционални роли в екипа, ролеви анализ, съвместяване на роли, управляване на екипното взаимодействие при работа по проект; - Лидерство – определение на понятието, управляване на процеси и отношения в рамките на групата; управляване на екип, убеждаваща комуникация като инструмент на лидера. ■ Сертификат за завършено обучение: 48 броя 13 500.00 0.00
Дейност 3. Обучение „Емоционална интелигентност в управлението” (УА-5): ■ Провеждане на специализирано обучение Обучение „Емоционална интелигентност в управлението” (УА-5), включено в каталога на Института по публична администрация, при спазване указанията на Договарящия орган. ■ Продължителност: 3 дни, 24 учебни часа. ■ Участници: 35 служители на РЗИ - Кърджали. ■ Сертификат за завършено обучение: 35 броя 16 800.00 0.00
Дейност 4. Обучение „Облачните услуги – иновативен подход за електронното управление” (ЕП-6): ■ Провеждане на специализирано обучение „Облачните услуги – иновативен подход за електронното управление” (ЕП-6), включено в каталога на Института по публична администрация, при спазване указанията на Договарящия орган. ■ Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа. ■ Участници: 35 служители на РЗИ - Кърджали. ■ Сертификат за завършено обучение: 35 броя 14 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.