Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на капацитета, професионализма на служителите и ефективността на работата в Изпълнителна агенция „Борба с градушките“(ИАБГ)
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 3: Провеждане на специализирани обучения: Направеното предварително проучване за потребностите от обучение показа необходимост от провеждане на специализирани обучения. В рамките на тази дейност ще се проведат две специализирани обучения на служители от специализираната администрация: 1. Обучение за специалистите по изкуствени въздействия в областта на метеорологията общо за 50 души Обучението обхваща следните теми: „Физика на облаците“, „Нови положения в областта на изкуствените въздействия“, „Спътникова метеорология – основи и разчитане на спътникови снимки за целта на борба с градушките“, „Радарна метеорология - основи и приложение“, „Синоптична метеорология – основи и прогноза на развитието на конвективни процеси, в частност на градови щормове“. 2. Обучение на инженерно-техническия персонал в областта на поддръжката и експлоатацията на радарните и телекомуникационните системи общо за 33 души Обучението обхваща следните теми: „Теоретични основи на радиолокацията“, „Съвременни метеорологични радарни станции и системи“, „Електрически измервания и настройки в радиолокационната, комуникационната и др. техника“, „Електромагнитна съвместимост на радиолокационната, комуникационната и др. техника“, Телекомуникационна техника. Експлоатация и поддръжка на телекомуникационни и компютърни мрежи“, „Експлоатация и поддръжка на високо и ниско волтови токозахранващи устройства“, „Съвременни системи за мълниезащита, защита от електромагнитни въздействия и пренапрежение“ Обученията са предназначени за служители от специализираната администрация, основно от регионалните структури на агенцията. Провеждането на обученията и формирането групите ще е съобразено с функциите и заетостта на персонала на агенцията. 76 200.00 0.00
Дейност 1: Организация и управление на проекта: За по-ефективното управление на проекта ще се изготви План за действие, в който ще се заложат срокове за изпълнение и лица, които са отговорни за всяка дейност. Екипът ще се събира на работни срещи всеки месец, ще изготвя междинните и окончателния доклад към Управляващия орган на ОПАК и ще следи за своевременно провеждане на обществените поръчки. 7 842.02 0.00
Дейност 2: Провеждане на обучения по курсове от каталога на Института по публична администрация : Направеното предварително проучване за потребности от обучение показа, че служителите имат нужда от обучение по следните теми:  Обучение „Електронни таблици с MS Excel (базов курс)” - ИTO-8 от каталога на Института по публична администрация за общо 10 служители;  Обучение по „Оценка на въздействието и нормотворчеството” (УО-2) от каталога на Института по публична администрация за общо 10 служители; Обученията са предназначени за служители от администрацията на експертни и ръководни длъжности, които в своята работа имат необходимост от усъвършенстване на уменията и познанията си в областта на електронното управление и подготовката на документи. Обученията ще се проведат от Института по публична администрация. 2 300.00 0.00
Дейност 4: Информация и публичност: Провеждане на две пресконференции – начална пресконференция и за отчитане резултатите от изпълнение на дейностите по проекта; Разработени и разпространени 100 брошури. 3 600.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.