Дейност 5. „Организиране и провеждане на изнесено специализирано обучение „Медицинска документална система”: Избраният изпълнител ще подготви и проведе тридневно изнесено специалзирано обучение „Медицинска документална система”, в което ще бъдат включени темите „ Документооборотът в здравеопазването и медицинската практика” и „Информационни потоци в здравната организация и здравеопазването”.
Подготовката на обучението е свързана с ангажиране на лектори, подготовка на план, програма и работни материали, наемане на зали и оборудване, осигуряване на кафе –паузи и материали за участниците. Планът, програмата и работните материали ще бъдат подготвени от лекторите и одобрени от ръководителя на проекта. Работните материали ще бъдат съобразени с принципите на неформалното учене и интерактивния характер на обучението.
В обучението ще се включат 50 служители, от които 45 служители с експертни функции и 5 служители с ръководни функции.
Участниците ще бъдат разделени на 2 равностойни по брой групи, в които ще бъдат включени служители от различни структурни звена.
Обучението ще се проведе извън гр. София. Разходите за транспорт, нощувки и дневни на участниците ще бъдат за сметка на Възложителя.
Екипът на проекта ще извърши разпределение на служителите на групи, като се съобрази с ангажираността им и служебните задължения.
|
24 235.00
|
0.00
|
Дейност 2. „Провеждане на процедури за избор на изпълнители”: Съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки в рамките на 1 месец външен за организацията изпълнител ще подготви документацията за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки с предмет:
• Изнесено специализирано обучение – „Регламенти и стандарти в здравеопазването“ – за 70 участника;
Изнесено специализирано обучение – „Медицинска документална система: - за 50 участника;
Изнесено модулно обучение – за 85 участника;
• Дейности по информираност и публичност на проекта
|
4 000.00
|
0.00
|
Дейност 1. Управление на проекта”: Административното управление на проекта ще се извърши от екип, включващ ръководител, координатор и счетоводител. Екипът ще бъде сформиран от служители на Регионална здравна инспекция – Софийска област, с които ще бъдат сключени договори. Регионална здравна инспекция – Софийска област ще предостави оборудван офис за нуждите на екипа.
В рамките на целия период на изпълнението на проекта, екипът ще провежда ежемесечни технически срещи, на които ще се планира изпълнението на предстоящите дейности и ще се отчитат постигнатите резултати. На първата работна среща ще се подготви и приеме план за изпълнението и мониторинг на проекта с подробно разписани срокове и отговорности.
|
9 240.00
|
0.00
|
Дейност 4. „Организиране и провеждане на изнесено специализирано обучение „Регламенти и стандарти в здравеопазването”: Избраният изпълнител ще подготви и проведе тридневно изнесено специалзирано обучение „Регламенти и стандарти в здравеопазването”, в което ще бъдат включени темите „ Здравна информация и стратегия за нейното прилагане” и „Приоритети в здравеопазването”.
Подготовката на обучението е свързана с ангажиране на лектори, подготовка на план, програма и работни материали, наемане на зали и оборудване, осигуряване на кафе –паузи и материали за участниците. Планът, програмата и работните материали ще бъдат подготвени от лекторите и одобрени от ръководителя на проекта. Работните материали ще бъдат съобразени с принципите на неформалното учене и интерактивния характер на обучението.
В обучението ще се включат 70 служители, от които 45 служители с експертни функции и 25 инспектори, осъществяващи контрол на територията на общините от Софийска област.
Участниците ще бъдат разделени на 3 приблизително равностойни по брой групи, в които ще бъдат включени служители от различни структурни звена.
Обучението ще се проведе извън гр. София. Разходите за транспорт, нощувки и дневни на участниците ще бъдат за сметка на Възложителя.
Екипът на проекта ще извърши разпределение на служителите на групи, като се съобрази с ангажираността им и служебните задължения.
|
30 170.00
|
0.00
|
Дейност 7. „Информираност и публичност на проекта”: За осигуряване на публичността на проекта ще бъдат проведени две пресконференции, ще бъдат публикувани три статии за проекта, както и регулярна информация на интернет страницата на РЗИ – Софийска област. Ще бъдат изработени 3 банера и 1 информационна табела на проекта, както и 300 рекламни папки и 300 рекламни химикали. |
4 250.00
|
0.00
|
Дейност 3. „Участие на служители от администрацията на Регионална здравна инспекция – Софийска област в обучения, организирани от Института за публична администрация”: Тази дейност е насочена към всички 15 служители с ръководни функции в Регионална здравна инспекция – Софийска област. На база проучване на необходимостта от повишаване на квалификацията на служителите с ръководни функции в инспекцията са избрани две обучения, включени в каталога на Института за публична администрация за 2014г., а именно обученията на тема „Разработване, прилагане и мониторинг на публични политики” и „Предварителна и последваща оценка на въздействието”.
В обучението на тема „Разработване, прилагане и мониторинг на публични политики” ще вземат участие 5 служители на ръководни длъжности, а в обучението „Предварителна и последваща оценка на въздействието” – 10 служители на ръководни длъжности.
Екипът на проекта ще предложи на служителите на ръководните длъжности да попълнят заявки за участие в обученията, които ще бъдат изпратени на Института за публична администрация за организирането им.
|
3 600.00
|
0.00
|
Дейност 6. „Организиране и провеждане на изнесено модулно обучение “Последни промени в нормативната уредба регулираща системата на здравеопазването”: Избраният изпълнител ще подготви и проведе тридневно изнесено модулно обучение във връзка с последните нормативни промени в областта на здравеопазването, в което ще бъдат включени темите: „Правно регулаторни режими в областта на здравеопазването”, „Държавни органи в системата на здравеопазването” и „Административна, гражданска и наказателна отговорност в здравеопазването”.
Подготовката на обучението е свързана с ангажиране на лектори, подготовка на план, програма и работни материали, наемане на зали и оборудване, осигуряване на кафе – паузи и материали за участниците. Планът, програмата и работните материали ще бъдат подготвени от лекторите и одобрени от ръководителя на проекта. Работните материали ще бъдат съобразени с принципите на неформалното учене и интерактивния характер на обучението.
В обучението ще се включат 85 служители от Регионална здравна инспекция – Софийска област, от които 15 служители с ръководни функции и 45 служители с експертни функции и 25 инспектори, осъществяващи контрол на територията на общините от Софийска област. За осигураване и гарантиране на нормална дейност и работна среда в администрацията на Регионалната здравна инспекция, участниците ще бъдат разделени на 3 сравнително равностойни по брой групи, в които ще бъдат включени служители от различни структурни звена.
Обучението ще се проведе извън гр. София. Разходите за транспорт, нощувки и дневни на участниците ще бъдат за сметка на Възложителя.
Екипът на проекта ще извърши разпределение на служителите на групи, като се съобрази с ангажираността им и служебните задължения.
|
39 335.00
|
0.00
|