Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

По – ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията на служителите в община Кирково чрез подобряване на професионалната им компетентност
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Провеждане на индивидуални обучения на служители в ИПА: 33 служители ще преминат обучения в ИПА по следните теми (съгласно Каталога на ИПА за 2013 г.): • Форми на сътрудничество между администрацията и гражданските и бизнес организации (ПР -19) – 5 служители • Управление на отпадъците. Европейски норми и практики (ПР-16) – 4 служители • Работа с дълги документи с Mc word (ИТО - 7) – 10 служители • Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9) – 10 служители 12 540.00 0.00
Дейност 2. Провеждане на специализирани обучения на служители от Общината: Дейността включва следните специализирани обучения: • 3-дневно специализирано обучение на тема развитие на туристическите дестинации и маркетинг на трансграничните райони. Участници от отдел ”Образование, култура, здравеопазване, социални дейности, спорт и туризъм” – отдел ”Териториално развитие и инфраструктура”, отдел ”Общинска собственост,търговия, селско и горско стопанство” – 10 служители • Обучение по гръцки език (базово ниво) за 22 служители 17 440.00 0.00
Дейност 3. Провеждане на 2 групови тридневни обучения за служителите от община Кирково: Дейността ще обхване 120 служители от администрацията на община Кирково и ще включва широк спектър от обучения, както насочени към оптимизиране на ефективността на екипната работата, мениджмънт и лидерство, , управление и мотивиране на екипа, управление на времето формиране и вземане на решения, ефективни управленски стилове, методи за вътрешно преодоляване на конфликтни ситуации, и др. Обученията ще са тридневни и ще се проведат на две групи от по 60 участника. Във всяко от обученията ще се работи в малки групи, ще се подготвят презентации, симулации, дискусии, ролеви игри, решаване на казуси и др. При провеждането на груповите обучения ще се взаимстват и реализират конкретни добри практики, вече приложени и успешно работещи при други администрации и/или бизнеса. След приключването на обученията ще се извърши оценка на тяхната ефективност. 48 000.00 0.00
Дейност 4. Дейности за информация и публичност: Провеждане на две пресконференции – начална пресконференция и финална пресконференция за отчитане резултатите от изпълнение на дейностите по проекта; Осигуряване на своевременна информация за напредъка по изпълнението на проекта чрез публикации на сайта на общината; 3 000.00 0.00
Дейност 5. Управление на проекта: Дейността е необходима за осъществяване на безпроблемната комуникация и организация на обученията и отчитането на резултатите пред УО на ОПАК. Екипът ще се събира на работни срещи всеки месец, ще изготвя междинните и окончателния доклад към Управляващия орган на ОПАК и ще следи за своевременно провеждане на обществените поръчки. 8 948.31 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.