Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на капацитета на служителите, за ефективно и устойчиво развитие на администрацията на Басейнова дирекция за управление на водите Дунавски район с център гр. Плевен.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 Организация и управление на проекта: Под-дейност 1.1 Сформиране на екип и дейности по организация, управление и отчитане на проекта Със заповед на Директора на БДУВДР ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, който ще е отговорен за изпълнението му, в съответствие с изискванията на ОПАК. Екипът ще е отговорен за изпълнението на проекта и за неговото отчитане, за комуникацията с Управляващия орган на ОПАК, в съответствие с длъжностните характеристики на неговите членове. Екипът ще се състои от следните длъжности: • Ръководител • Счетоводител • Координатор • Юрист Под-дейност 1.2: Подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на външен изпълнител на дейностите по проекта В рамките на дейността ще се извършат дейностите по подготовка, организация и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител на дейностите по проекта. Техническото задание и тръжната документация за възлагане на дейности 2 и 3 ще бъдат изготвени от външен експерт по ЗОП, който ще бъде нает на граждански договор. Предвижда се изпълнителят да бъде избран в началото на проекта, като в договора ще се предвидят съответните клаузи и механизми за започване на изпълнението на дейностите на различни етапи от проекта. По този начин ще се елиминира рискът от забавяне в процеса на изпълнение на проекта, влошаване качеството на дейностите поради забавяне на предходни дейности, чиито резултати се надграждат, и ще се осигури стабилност на изпълнението и ангажираност. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител по реда на ЗОП ще бъде включено като условие в техническата спецификация, че дейностите по проекта следва да бъдат приключении и отчетени към УО на ОПАК не по-късно от 31.10.2015 год. 19 355.36 0.00
Дейност 2 Провеждане на обучения за повишаване на квалификацията и професионализма: Дейността предвижда провеждане на обучения на служителите на БДУВДР по следните теми: Тема 1.Прилагане на европейското и национално законодателство в процеса на управление на водите на басейново ниво. През това обучение ще преминат ръководните служители в администрацията – директори на дирекции, началник отдели; счетоводители; юрисконсулти; всички служители на експертни длъжности в БДУВДР; някои специалисти в администрацията - общо 73 служители, от които 46 жени. Обучаемите ще бъдат разделени на 3 групи, за да не се нарушава работния процес в администрацията. Ще бъдат включени следните модули: Модул 1 – Актуални разпоредби и изисквания на нормативната уредба, свързана с управлението на водите. Планиране дейността на администрацията, определяне на приоритети. Връзка с други секторни политики и свързаното с тях законодателство (земеделие; енергетика, вкл.ВЕИ; устройство на територията; здравеопазване и др.) Модул 2 – Повишаване компетентността на служителите от БДУВДР, за осигуряване на качествено и своевременно предоставяне на услуги на гражданите и бизнеса. Подобряване на административното обслужване в администрацията на БДУВДР. Измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги, добри практики. Продължителността на обучението е 1 ден. Завършилите обучението, ще получат сертификат. Тема 2.Интегрирано управление на водите в Дунавски район. През това обучение ще преминат ръководните служители в администрацията – директори на дирекции, началник отдели; счетоводители; юрисконсулти; всички служители на експертни длъжности в БДУВДР; някои специалисти в администрацията - общо 73 служители, от които 46 жени. Обучаемите ще бъдат разделени на 3 групи, за да не се нарушава работния процес в администрацията. Ще бъдат включени следните модули: Модул 1 – Координация на взаимодействието и обмяната на информация между отделните звена в БДУВДР, за по-доброто управление на водите в съответствие с приложимото законодателство. Модул 2 – Взаимодействие, координация и обмен на информация между БДУВДР и външни институции при управлението на водите. Информационен обмен и координация при докладване пред Европейската комисия. Модул 3 – Координация на управлението на водите с други секторни политики на национално ниво. Съгласуване на приоритетите. Модул 4 – Трансгранична координация при управлението на водите – двустранна координация със съседни страни, координация в рамките на международния басейн на р. Дунав. Продължителността на обучението е 2 дни. Завършилите обучението, ще получат сертификат. Тема 3.Управление на информацията. През това обучение ще преминат директори на дирекции „Планове и разрешителни” и „Контрол”, началник отдели „Планове за управление”, „Разрешителни” и „Специализирани карти и зони за защита”, всички служители на експертни длъжности в дирекции „ПиР” и „К”, някои специалисти в дирекции „ПиР” и „К” - общо 62 служители, от които 36 жени. Обучаемите ще бъдат разделени на 3 групи, за да не се нарушава работния процес в администрацията. Ще бъдат включени следните модули: Модул 1 – Събиране, организация и поддържане на специализирана информация от дейността на БДУВДР. Осигуряване на надеждност и качество на информацията. Поддържане на регистри и информационна система. Предоставяне на информация от дейността на Дирекцията. Осигуряване на електронно докладване пред Европейската комисия и Международната комисия за опазване на река Дунав (МКОРД). Модул 2 – Осигуряване на сигурността на информацията в БДУВДР. Организация на съхранението и защитата на данните. Политики за достъп до информацията. Модул 3 – Използване на информация от външни източници в процеса на управление на водите. Информационни системи на други институции. Модул 4 – Организация на информацията за управление на водите на европейско ниво. Европейска информационна система на водите (WISE). Информационна система на МКОРД. Директива 2007/2/ЕС (INSPIRE) – изисквания и прилагане. Продължителността на обучението е 2 дни. Завършилите обучението, ще получат сертификат. Тема 4.Взаимодействие с обществеността. През това обучение ще преминат ръководните служители в администрацията – директори на дирекции, началник отдели; счетоводители; юрисконсулти; всички служители на експертни длъжности в БДУВДР; някои специалисти в администрацията - общо 73 служители, от които 46 жени. Обучаемите ще бъдат разделени на 3 групи, за да не се нарушава работния процес в администрацията. Ще бъдат включени следните модули: Модул 1 – Въвличане на заинтересованите страни в процеса на вземане на решения за управление на водите. Определяне на целеви групи. Разрешаване на конфликти при управлението на водите. Добри практики. Модул 2 – Повишаване на информираността на обществеността, начини за консултация и подходи към различните групи на заинтересованите страни. Добри практики. Модул 3 – Разпространение на информация за резултатите от дейността на БДУВДР. PR стратегия, планиране и управление на кампании. Продължителността на обучението е 1 ден. Завършилите обучението, ще получат сертификат. Всички обучения ще бъдат с теоретико-приложен характер. Освен лекционен материал, по време на обучението ще се разглеждат и обсъждат конкретни примери от практиката и ще се решават казуси. Обученията по теми 1 и 4 ще бъдат проведени извън работното място, но в община Плевен или друга близка община, най-много на един час път с лек автомобил. Обученията по теми 2 и 3 ще бъдат изнесени в рамките на района за басейново управление на БДУВДР Обученията, включени в дейността ще бъдат възложени на външен за БДУВДР изпълнител, който ще бъда избран по реда на ЗОП. В критериите за подбор на изпълнителя ще бъдат поставени следните минимални изисквания: участниците да имат оборот от сходни с предмета на поръчката услуги на стойност не по-малка от прогнозната стойност на поръчката през последните 3 години; участниците да имат доказан опит в провеждането на обучения за възрастни и провеждане на обучения по предложените теми; предложеният екип от обучители да има необходимата квалификация и доказан опит. Избраният изпълнител ще бъде отговорен за цялостната организация, логистика и провеждане на обученията. Ще изготви програма за всяка от темите за обученията, която ще бъде съгласувана с екипа за организация и управление на проекта. Изпълнителят следва да съобрази обученията с ангажираността на служителите на работното място, да осигури цялостна логистика по провеждането им (транспорт (вкл. от изнесените работни места в градовете София, Враца, Велико Търново и Русе), нощувки (за изнесените обучения), кетъринг, организиране на кафе паузи), както и да осигури квалифицирани лектори, подготовка, наем на зала, техническо обезпечаване на обученията, изработване, отпечатване и окомплектоване на обучителни материали (папки, химикалки, флашпамети, баджове), сертификати и др. В края на всяко обучение, участникът в него ще попълва анкета за степента на удовлетвореност от проведения курс, изразяваща неговата оценка за обучението. Изпълнителят ще издаде сертификат на всеки служител, преминал успешно през съответното обучение. 156 260.00 0.00
Дейност 3 Информация и публичност: За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните действия: - организиране и провеждане на 2 пресконференции, една за представяне на целите и дейностите на проекта при стартирането му и заключителна пресконференция за представяне на резултатите от проекта; - изработване на банер, който ще се ползва по време на пресконференциите и по време на обученията; - изработване и разпространение на 500 информационни брошури, представящи целите на проекта и планираните резултати от неговото изпълнение; - публикуване на 2 информационни съобщения на интернет страницата на Басейнова дирекция за управление на водите Дунавски район, за представяне на важни етапи от напредъка по проекта; 3 150.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.