Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Оптимизиране и надграждане на националната информационна система „Интрастат”, с оглед осигуряване на по-ефективното и по-пълноценното й функциониране;
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
По дейност 1: Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки;: • Разработено пълно описание на предмет на обществена поръчка и документация за участие; • Проведена процедура, съобразно ЗОП за възлагане на обществена поръчка; • Сключен договор за изпълнение с избрания изпълнител. 7 399.15 0.00
По дейност 2: Разработване на софтуерен продукт - Модул за Статистически Контрол (МСК) към съществуващата ИС “Интрастат”;: • Изготвен доклад от извършения бизнес анализ; • Изготвена детайлизирана техническа и функционална спецификация на МСК към ИС „Интрастат”; • Разработен дизайн на МСК към ИС „Интрастат”; • Разработено софтуерно приложение; • Прието от Възложителя софтуерно приложение в готовност за опитна експлоатация; • Изготвена документация за софтуерното приложение; • Обучени 8 служители за работа със софтуерното; приложение; • Реално внедрено софтуерно приложение 118 057.73 0.00
По дейност 3: Разработване и внедряване на софтуерен продукт – „Модул за анализи“ (МА) към съществуващата ИС „Интрастат”: • Изготвен доклад от извършения бизнес анализ; • Изготвена детайлизирана техническа и функционална спецификация на МА към ИС „Интрастат”; • Разработен дизайн на МА към ИС „Интрастат”; • Разработено софтуерно приложение; • Прието от Възложителя софтуерно приложение в готовност за опитна експлоатация.; • Изготвена документация за софтуерното приложение; • Обучени 8 служители за работа със софтуерното приложение; • Реално внедрено софтуерно приложение 118 056.53 0.00
По дейност 4:Разработване на унифициран модел и пакет от софтуерни приложения за описание и обмен на „структурирани данни“ във връзка със система „Интрастат”: • Разработен унифициран модел за описание на „контейнери“ за структурирани данни и система от „съобщения“ („пликове“ с данни и метаданни) за обмен на файлове с такива данни; • Изготвени описания на «контейнери» и «съобщения» за обмен на структурирани данни между „предоставители на статистическа информация“ (ПСИ) – в случая Интрастат оператори“, и „Национален събиращ орган“(НСО), в случая Дирекция „Интрастат“ при ЦУ на НАП; • Разработен референтен модел за извличане на данни от потребителски бази данни и създаване на файлове за обмен на структурирани данни в текстови/XML формат, както и обратно въвеждане на такива данни в БД; • Разработен проект на пакет от софтуерни приложения („реферертна инфраструктура“) за обмен на структурирани данни; • Разработен пакет от софтуерни приложения; • Приет от Възложителя пакет от софтуерни приложения в готовност за опитна експлоатация; • Разработена техническа и експлоатационна документация на пакета от софтуерни приложения; • Обучени 8 служители за работа с пакета от софтуерни приложения; • Реално внедрен пакет от софтуерни приложения 118 056.53 0.00
По дейност 5: Дейности за информация и публичност: • Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка, проведена процедура за възлагане на обществена поръчка и сключен договор с избрания изпълнител; • Организирана пресконференция при стартиране на проекта; • Организирана пресконференция при приключване на проекта; • Публикувано прессъобщение в началото на проекта; • Публикувано прессъобщение в края на проекта; • Изработен рекламен банер; • Създадена специална категория на проекта в Интернет и Интранет страниците на НАП; 4 180.83 0.00
По дейност 6: Независим финансов одит;: • Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка, проведена процедура за възлагане на обществена поръчка и сключен договор с избрания изпълнител; • Изготвен междинен одитен доклад ; • Изготвен заключителен одитен доклад 3 798.83 0.00
По дейност 7: Организация и управление на проекта;: • Изготвена Заповед за организация и управление на проекта; • Изготвен подробен план за изпълнението на проекта; • Изготвени и подадени до УО на ОПАК технически доклади във връзка с изпълнението на проекта; • Постигнати индикаторите за изпълнение на проекта; • Адекватно и навременно управлявани рискове, проблеми и промени; 20 032.02 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.