Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Осигуряване на обучение на служителите в общинската администрация Алфатар за ефективното и ефикасно изпълнение на служебните задължения, което ще осигури качествено и компететно административно обслужване на гражданите и бизнеса.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Екип за организация и управление на проекта: Избор на екип и разпределяна на функциите и задачите на всеки член от екипа. Набавяне с неоходимата нормативна уредба и документация по проекта. Изготвяне на план-график за изпълнение на дейностите заложени в проекта и на работата на екипа. Организиране на екипни срещи и изготвяне на протокол от работните срещи. Подготовка на финансови, технически, междинни отчети, доклади, съгласно изискванията на ОПАК, мониторинг и оценка на проекта. 2 638.47 0.00
2. Подготовка и провеждане на тръжни процедури: Подготовка и провеждане на тръжна процедура; Изготвено технеческо задание за провеждане на тръжна процедура; съставяне на оценителна комисия; разглеждане и оценяване на получени оферти; избор на фирма изпълнител, която да извърши конкретната услуга. 120.00 0.00
3. Провеждане на обучение по ключови компетентности: Дейността ще се реализира извън територията на община Алфатар. За това са предвидени съботно-неделни форми на обучение. Графикът за провеждане на обучението ще се осъществи за период от 3 месеца (в този период е предвиден и един резервен месец). За оптимална ефективност на обучението е предвиден екип от квалифицирани обучители. Модулът на обучението по ключови компетентности е: “Придобиване на знания и изграждане на умения за работа в екип”; Успешно преминалите участници ще получат сертификат. 13 680.00 0.00
4. Провеждане на обучения по Е-правителство: изграждане, умения от ИПА: Дейността ще извърши чрез провеждане на следните модули: - Работа с електронно подписани документи (ИТО – 5); - Електронни таблици с MS EXCEL за напреднали (ИТО – 9); - Административно обслужване (ИТО – 4); горе посочените обучения се предвиждат да се извършат в близост до местоработата на обучаемите; ще се планира поръчкова заявка до ИПА при успешно класиране на проекто предложението. Графикът за провеждане на обучението ще се осъществи за период от 3 месеца (в този период е предвиден и един резервен месец). 11 094.56 0.00
5. Информация и публичност на проекта: - Организиране на две пресконференции: встъпителна за оповестяване началото на проекта и заключителна за отчитане на резултатите от проекта; - За популяризиране на целите и дейностите по проекта ще бъдат разработени и разпространени дипляни, тефтери, химикалки; - Две публикации в регионален вестник; - Изготвяне на банер; Началото на изпълнението на дейността ще стартира до месец след началото на проекта. 1 917.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.