Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Изграждане на модерна и ефективна общинска администрация с високо ниво на компетентност на служителите за осигуряване на добро управление на община Долни чифлик
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Стартиране и управление на проекта: 1.1. Сформиране на екип за изпълнение на проекта – ръководител, координатор, счетоводител и технически сътрудник. 1.1.1. Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите. 1.1.2. Разпределяне на задълженията между членовете на екипа. 1.1.3. Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност. 1.2. Възлагане изпълнението на проектни дейности по процедури за избор на изпълнители в съответствие със ЗОП. 1.3. Отчитане на проекта 8 790.75 0.00
2. Специализирани обучения по теми от каталога на ИПА за 2013г.: Дейността предвижда включването на служители от общината в обучения по теми от каталога на Института по публична администрация през 2013 г. Дейността ще се състои от следните поддейности: 2.1. Обучение по „Превенция на корупционния риск” с кат. № УА-2 Обучението цели създаване на проактивен подход и корупционна превенция, идентифициране на рискове и стратегии, изграждане на практически умения по установяването на конфликт на интереси и представяне на добри практики. Обучението се провежда в рамките на 2 дни по 8 часа на ден. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.2. Обучение по „Делова етика“с кат. № УА-7 Обучението цели да се изградят знания и умения за етично делово общуване и прилагане на етичните стандарти при вземане на решения, както на управленско така и на оперативно ниво. Обучението се провежда в рамките на 2 дни по 8 часа. Общият брой на обучаемите е 6 служители, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.3. Обучение по „Управление и оценка на изпълнението” с кат. № ЧР-2 Обучението цели да се разяснят основните моменти в прилагане на метода „управление чрез цели“, да се овладеят техники за разработване и съгласуване на организационни и индивидуални цели и задачи и да се изясни и задълбочи новото разбиране на връзката между организационно изпълнение и индивидуално изпълнение. Обучението се провежда в рамките на 2 дни по 8 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служители, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.4. Обучение по „Връзки с обществеността“ с кат. № ЕФ-3 Обучението цели формиране и развиване на практически умения за ефективна работа с медиите, представяне на особеностите на изграждането на персонални, институционални и държавни публични образи; обсъждане и представяне на техники за лансиране в публичното пространство. Обучението се провежда в рамките на 3 дни по 8 часа. Общият брой на обучаемите е 5 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.5. Обучение по „Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за неюристи)“ с кат. № ПР-8 Обучението цели да представи по достъпен начин същността и функционирането на основните институти на гражданския процес, както и да развие практически умения по законосъобразното прилагане на нормите и принципите на един общ закон, какъвто е Гражданският процесуален кодекс в ежедневната работа на административните структури. Обучението се провежда в рамките на 1,5 дни за общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.6. Обучение по „Системи за управление на информационната сигурност на административното звено” с кат. № ИТО-3. Обучението цели да се изградят основни знания за осигуряване на информационна сигурност на комуникационните системи в администрацията. Обучението се провежда в рамките на 1,5 дни за общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служители, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.7. Обучение по „Презентационни умения MS Power Point (базов курс)“ с кат. № ИТО-23 Параметри на обучението: Учебното съдържание и продължителността на обучението е съгласно обучителния модул „ Презентационни умения MS Power Point (базов курс)“ с кат. № ИТО-23 от каталога на ИПА за 2013 г. Обучението ще се извърши в Института по публична администрация в гр. Банкя и е предназначено за служители с ръководни и експертни функции от общинска администрация Долни Чифлик. Общият брой на обучаемите е 8 служителя за тридневно обучение. 2.8. Обучение по „Електронни таблици с MS Excel (базов курс) с кат.№ ИТО-8. Обучението цели да се придобият знания и умения за проектиране, създаване на електронни таблици и използване на основни функции за анализ на данните. Обучението се провежда в рамките на 3 дни по 6 часа. Общият брой на обучаемите е 8 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.9. Обучение по „Обмен на данни между MS Excel и MS Word” с кат. № ИТО-11 Обучението цели да се придобие практически опит за едновременното използване на двата продукта. Обучението се провежда в рамките на 1,5 дни за общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.10. Обучение по „Разговорен английски ( базов курс)“ с кат. № ЧЕО-1А Обучението цели да развие комуникативни умения по английски език в административна среда; да развие езикови умения в конкретни практически ситуации; да повиши увереността за водене на разговор на английски език в работна административна среда. Обучението се провежда в рамките на 5 дни за общо 40 часа. Общият брой на обучаемите е 8 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 19 800.00 0.00
3. Обучение на тема „Екипна ефективност. Създаване, мотивиране и развитие на екип“: Организиране и провеждане на обучение на тема „Екипна ефективност. Създаване, мотивиране и развитие на екип ” за 50 служителя. Обучението ще се извършва на 2 групи по 25 служители за по 3 дни всяко. За извършване на дейността ще бъде избран изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали - презентационни материали, папка, химикал. 30 000.00 0.00
4. Обучение на тема „Стратегическо лидерство”: Организиране и провеждане на обучение на тема „Стратегическо лидерство” за 20 участника. Обучението ще се осъществи в рамките на 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. 9 000.00 0.00
5.Обучение на тема „Адаптивност и прилагане на иновативни решения”: Организиране и провеждане на обучение на тема „Адаптивност и прилагане на иновативни решения” за 20 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. 9 000.00 0.00
6. Изпълнение на мерките за информация и публичност: В изпълнение на мерките за информация и публичност ще бъдат подготвени : • 2 банера, който ще се използват при всички обучения и публични събития по проекта; • Начaлна пресконференция за представяне на целите, заложените дейности и очакваните резултати по проекта, както и източниците на неговото финансиране; • Финална пресконференция за отчитане изпълнението на проекта и приключването му; Екипът за управление на проекта ще покани за участие в пресконференциите журналисти от местни и регионални медии, личности от общината и региона, представители на местния бизнес и на неправителствения сектор. Пресконференциите ще бъдат отворени и за граждани. • Подготовка на информационни материали – в рамките на проекта ще бъдат изработени 400 бр. брошури, с информация за проектното финансиране. • Изготвен интернет банер, които ще бъде качен на началната интернет страница на Община Долни чифлик – www. dolni-chiflik.acstre.com 5 790.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.