Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на проекта е подобряване обслужването на гражданите и бизнеса и постигане на оперативна съвместимост на предлаганите от Патентно ведомство на Република България информационни услуги, чрез усъвършенстване на съществуващите услуги, предоставяни от информационната система BPO Online, разширяване на тази система с нови услуги и цялостното й привеждане в съответствие с изискванията на ЗЕУ за оперативна съвместимост и информационна сигурност.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 3. Управление на проекта: Екипът за управление на проекта ще осъществява управление, координация на проектните дейности и текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на изготвените анализи, документи, технически описания и разработки, разходи, мониторинг на дейностите по проекта. Екипът за управление и други вътрешни експерти ще участват активно в дейностите на изпълнителите и ще се стремят да включат всички заинтересовани лица и страни в процеса на разработване на цялостната административна система с цел отчитане на техните интереси и коментари. Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети съгласно изискванията на Оперативна програма „Административен капацитет”. 14 177.38 0.00
Дейност 2. Разширяване обхвата на публично достъпните електронни информационни услуги на ПВ чрез реинженеринг и функционално-информационно надграждане на продукта BPO_online: Дейността свързана с разширяването на обхвата на публично достъпните електронни информационни услуги на ПВ чрез реинженеринг и функционално-информационно надграждане на продукта BPO_online е основната дейност в настоящия проект. Тя включва следното: 2.1. Анализ и проектиране на необходимите технологични доработки на BPO Online, включващи извършването на: • анализ на технологичната архитектура на BPO Online и на съществуващата ситуация по отношение на наличните във ведомството системи, които имат отношение към предоставянето на информация онлайн посредством системата BPO Online и оценка на нуждите от технологични подобрения на софтуера; • анализ на правната рамка и дефиниране на изискванията към трите електронни административни услуги, вписани в СУНАУ на основание чл.80, т.7 от Закон за патентите и регистрацията на полезните модели, включително изискванията по отношение на оперативна съвместимост и информационна сигурност, произтичащи от ЗЕУ и под-законовата нормативна уредба; • Подробно техническо проектиране за доработка на съществуващите функционалности на BPO Online и разработка на нови функционалности за разширяване на функционалния и информационния обхват на системата и реализация на електронни административни услуги. 2.2. Софтуерна разработка във връзка с усъвършенстването на съществуващите и разработката на нови информационни услуги към информационната система BPO Online. Това ще бъде изпълнено въз основа на Подробното техническо проектиране, разработено в изпълнение на подточка 2.1. и ще включва: • Обща технологична модернизация на архитектурата и софтуерната реализация на BPO Online; • Разширяване на информационния обхват на BPO Online с данни и за други обекти на индустриалната собственост; • Реализация на електронни административни услуги; 2.3. Подготовка за подаване на заявление за вписване на информационни обекти и услуги в регистрите съгласно изискванията на ЗЕУ; 139 651.68 0.00
Дейност 1. Провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчки за изпълнение на проектна дейност 2: В рамките на тази дейност ще бъде разработена документацията за възлагане на обществена поръчка за изпълнение на проектна дейност 2. Ще бъде проведена открита процедура за възлагане при спазване изискванията на Закона за обществените поръчки и други нормативни актове и практики. 1 720.50 0.00
Дейност 4. Дейности по информация и публичност: Тази дейност ще се провежда с цел предоставяне на информация на широката общественост и осигуряване на публичност на проекта, включително и оповестяване че проектът се осъществява по ОПАК и се съфинансира от Европейския социален фонд (ЕСФ). От друга страна, тя ще доведе до популяризиране и представяне на резултатите от проекта до възможно най-широк кръг граждани, представители на бизнеса и държавни институции с цел, от една страна разясняване и осигуряване на максимална полза от проекта за целевите групи, а от друга страна – стимулиране на заявителския интерес и интереса към административни и информационни услуги на Ведомството и по този начин достигане до по-широк кръг потенциални клиенти на услугите на Патентното ведомство. Тази дейност ще бъде осъществена посредством: • Начална конференция с цел публичност на проекта и неговото съфинансирнане от ЕСФ, целите и очакваните резулатати и финална конференция с цел оповестяване на постигнатите резултати. • Организиране на информационен ден за целевите групи на проекта; • Съобщения за пресата – екипът по проекта ще изготви и предостави информация под формата на прес-съобщение в печатните и електронните медии, както и на Интернет страницата на ведомството; • Брошури – Ще бъдат отпечатани и разпространени брошури, съдържащи информация за целите на оперативната програма, целите и дейностите по проекта, приноса на финансиращата институция и на ЕСФ. Брошурите ще се разпространят в тираж 1000 броя. 6 302.06 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.