Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 70 046 дървета
English

Програма: Околна среда 2014-2020

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Подпомагане на МРРБ в качеството му на бенефициент по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“ за осигуряване на информация и публичност относно хода на изпълнение и постигнатите резултати: Обособена позиция № 1 - „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ – организиране на информационни събития; Обособена позиция № 2 - „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ – изготвяне на публикации; Обособена позиция № 3 - „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ – организиране на информационни събития; Обособена позиция № 4 - „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ – изготвяне на публикации.“ , Прогнозна стойност: 92 927.30
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3 - „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ – организиране на информационни събития
    Изпълнител: „КОМПАНИЯ ЗА МЕЖДУНАРОДНИ КОНГРЕСИ“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 528.96
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 4 - „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ – изготвяне на публикации
    Изпълнител: „ЕС ПИ КОНСУЛТ БГ“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 452.88
Предмет на предвидената процедура: "Осъществяване функциите на координатори на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.” в две обособени позиции: Обособена позиция № 1 - проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“; Обособена позиция № 2 - проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”., Прогнозна стойност: 110 439.05
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 - проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
    Изпълнител: "Платинум 1221" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 89 731.73
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на хартия и канцеларски материали за нуждите на екипа за управление на проект: „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“ с три обособени позиции: - обособена позиция № 1 - „Доставка на канцеларски материали“; - обособена позиция № 2 - „Доставка на нерециклирана копирна хартия“; - обособена позиция № 3 - „Доставка на картон“, Прогнозна стойност: 1 086.50
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали“
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 797.62
  • Обособена позиция 2: „Доставка на нерециклирана копирна хартия“
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 521.52
  • Обособена позиция 3: „Доставка на картон“
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 46.02
Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на информационни и рекламни материали за нуждите на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”, в осем обособени позиции, Прогнозна стойност: 85 982.42
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3 - „Информационни печатни материали” по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 785.69
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 4 - „Презентационни рекламни материали” по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 641.54
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 7 - „Информационни печатни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 098.25
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 8 - „Презентационни рекламни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 588.66
Предмет на предвидената процедура: „Консултантски услуги за изготвяне на становища, анализи, договори, документи, предложения за промени в приложимата нормативна уредба, свързани със стопанисване, поддържане и експлоатация на ВиК системите и съоръженията и предоставяне на ВиК услугите, в пет обособени позиции", Прогнозна стойност: 766 937.82
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: подпомагане на асоциациите по ВиК в областите Велико Търново, Габрово и Търговище, при изготвяне на административни и технически документи, договори, доклади, справки и анализи
    Изпълнител: „ЕВРОЛЕКС БЪЛГАРИЯ“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 153 387.56
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: подпомагане на асоциациите по ВиК в областите София, Кюстендил и Монтана, при изготвяне на административни и технически документи, договори, доклади, справки и анализи
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ АКВА КОНСУЛТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 153 387.56
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: подпомагане на асоциациите по ВиК в областите Плевен, Пазарджик и Ловеч, при изготвяне на административни и технически документи, договори, доклади, справки и анализи
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ АКВА КОНСУЛТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 153 387.56
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: подпомагане на асоциациите по ВиК в областите Хасково, Благоевград и Разград, при изготвяне на административни и технически документи, договори, доклади, справки и анализи
    Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО КОЛЧЕВА, СМИЛЕНОВ, КОЕВ И СЪДРУЖНИЦИ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 153 387.56
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5: оказване на правно-консултантска и техническа подкрепа на МРРБ за изготвяне на становища, анализи, документи и предложения за промени в приложимата нормативна уредба, свързани с развитието и управлението на ВиК отрасъла
    Изпълнител: ДЗЗД "Глобал Аквуекон"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 306 775.13
Предмет на предвидената процедура: „Подпомагане на МРРБ в качеството му на бенефициент по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“ за логистично обезпечаване на участие в мероприятия за изграждане на капацитет в две обособени позиции: - Обособена позиция № 1 - Логистично обезпечаване на членове на Екипа за управление на проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК” и на работни групи по изпълнението на проектните дейности за участието им в мероприятия за изграждане на капацитет, свързани с изпълнение на дейностите по Проекта; - Обособена позиция № 2 - Логистично обезпечаване на членове на Екипа за управление на проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ и на работни групи по изпълнението на проектните дейности за участието им в мероприятия за изграждане на капацитет, свързани с изпълнение на дейностите по Проекта” , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: - Обособена позиция № 2 - Логистично обезпечаване на членове на Екипа за управление на проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ и на работни групи по изпълнението на проектните дейности за участието им в мероприятия за изграждане на капацитет, свързани с изпълнение на дейностите по Проекта”
    Изпълнител: Обединение Проджект травъл консулт
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 084.02
Предмет на предвидената процедура: „Укрепване на капацитета на заинтересовани страни в отрасъл ВиК с четири обособени позиции: ОП № 1: Дефинир., организир. и пров. на обуч. за надграждане капацитета на служ., ангажирани в отрасъл ВиК, свързани с прил. на актуалната нормативна, договорна и регулаторна рамка в отр. ВиК, както и приоритетите за развитие на ВиК системите и усл.; ОП № 2: Дефинир., организир. и пров. на семинари за надграждане капацитета на служ., ангажирани в отрасъл ВиК, свързани с прил. на актуалната нормативна, дог. и регулаторна рамка в отр. ВиК, както и приоритетите за развитие на ВиК системите и усл.; ОП № 3: Дефинир., организир. и пров. на раб. посещения в страни-членки на ЕС на служит., ангажирани в отрасъл ВиК за обмяна на опит и добри практики при управ. на ВиК инфраструктурата и предоставяне на ВиК усл.; ОП № 4: Организир. и пров. мероприятия (демонстрации) на добри инженерни практики, вкл. и представ. на инсталация/макет и 3D визуализация, свързана с функц. на ВиК инфрастр. и ВиК усл.“ , Прогнозна стойност: 766 937.82
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Дефиниране, организиране и провеждане на обучения за надграждане капацитета на служителите, ангажирани в отрасъл ВиК, свързани с прилагане на актуалната нормативна, договорна и регулаторна рамка в отрасъл ВиК, както и приоритетите за развитие на ВиК системите и услугите
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИ ОБУЧЕНИЯ ЕВРОПА МРРБ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 334 384.89
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Дефиниране, организиране и провеждане на семинари за надграждане капацитета на служителите, ангажирани в отрасъл ВиК, свързани с прилагане на актуалната нормативна, договорна и регулаторна рамка в отрасъл ВиК, както и приоритетите за развитие на ВиК системите и услугите
    Изпълнител: ДЗЗД „ВОДЕН ОБУЧИТЕЛЕН ЦЕНТЪР“
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58 434.53
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: Дефиниране, организиране и провеждане на работни посещения в страни-членки на ЕС на служителите, ангажирани в отрасъл ВиК за обмяна на опит и добри практики при управление на ВиК инфраструктурата и предоставяне на ВиК услугите
    Изпълнител: ДЗЗД „ЦЕНТЪР ЗА КВАЛИФИКАЦИЯ В ОТРАСЪЛ ВиК“
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 210 005.98
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4: Организиране и провеждане мероприятия (демонстрации) на добри инженерни практики, включително и представянето на инсталация/макет и 3D визуализация, свързана с функционирането на ВиК инфраструктурата и ВиК услугите
    Изпълнител: ДЗЗД „ЦЕНТЪР ЗА КВАЛИФИКАЦИЯ В ОТРАСЪЛ ВиК“
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 210 229.93
Предмет на предвидената процедура: Създаване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите и на Информационна система на водностопанските системи и съоръжения, с две обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Проектиране, разработване и внедряване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите“ Обособена позиция № 2 – „Проектиране, разработване и внедряване на Информационна система за водностопанските системи и съоръжения“., Прогнозна стойност: 2 609 122.47
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – „Проектиране, разработване и внедряване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите“
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ „ЙОВА ИНФОСИС“ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 691 251.28
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – „Проектиране, разработване и внедряване на Информационна система за водностопанските системи и съоръжения“
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ „ЙОВА ИНФОСИС“ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 411 472.37
Предмет на предвидената процедура: Техническо обезпечаване на екипите за управление на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“: -Обособена позиция 1: Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“; Обособена позиция 2: Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“; Обособена позиция 3: Доставка на електронна техника по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“; Обособена позиция 4: Архивно обзавеждане по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“; Обособена позиция 5: Консумативи по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“; Обособена позиция 6: Консумативи по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“; , Прогнозна стойност: 17 982.14
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2: Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
    Изпълнител: САТОРИ КО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 636.60
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 3: Доставка на електронна техника по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
    Изпълнител: ХОРЕКА ЛОГИСТИК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 791.48
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 4: Архивно обзавеждане по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
    Изпълнител: ХОРЕКА ЛОГИСТИК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 095.19
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 6: Консумативи по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
    Изпълнител: ХОРЕКА ЛОГИСТИК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 493.99

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в евро (EUR) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.